2009. november 10., kedd

Ki a jó pasi? :)

Mondhatnám, hogy mindenkinek más, és azt is, hogy mindenkinek hasonló a véleménye, és talán mind a kettő igaz is. Természetesen csak magamból tudok kiindulni, de ezt meg is teszem, és elmélkedek egy kicsit erről a témáról. Biztosan sok vigyor lesz az arcomon közben, elvégre nem olyan rossz dolog jó pasikra gondolni. :) :) :)

Szerencsémre a Sors elég kesztyűs kézzel bánt velem, és megkímélt a … -októl (ide illeszt be a legcsúnyább jelzőt, amit egy férfiről mondanál). :) A gimis éveimben hajlamos voltam plátói szerelembe esni, ez számomra elég biztonságos volt, és nagyon boldog tudott lenni. Az ilyen szerelmeknél szerintem nem is jó, ha beteljesül, mert elveszik a varázs. Lelkesedni nagyon tudok, amit akár nevezhetünk szerelemnek is, de az igazán mély érzések bennem idővel alakulnak ki. Kell, hogy megismerjem a másikat, és közel kerüljünk egymáshoz, megbízzak benne, biztos legyek az ő érzéseiben, és ha minden stimmel, akkor már én is fel merek oldódni, és átadni magam a szerelemnek.

Na de térjünk vissza a jó pasi témához. :) Szeretem a kölyök-arcú fiúkat, de a sármos, borostás, szexi rosszfiúkat is. Jól van na, ez tudom, hogy elég szélsőséges, de ez van. Persze más-más dolgot is akarok tőlük. Míg az előbbiek mókázni, szórakozni, esetleg kapcsolatnak valók, a rosszfiúk csak az adrenalin és a szex miatt vonzanak… :) Nekem a barna haj, barna/zöld szem a nyerő páros, és szeretem, ha egy férfi magas, és nincs pocakja sem. A nagyon kigyúrt pasikat nem kedvelem, inkább a vékonyabb, szálkásabbak a nyerők nálam.

Milyen belső tulajdonságok fontosak számomra? Először is nem szokott olyan férfi érdekelni, aki nem érdeklődik irántam. Általában lehet bármilyen jó pasi külsőre, biztosan megnézem, de az érdeklődésemet kezdeményezéssel, jelekkel tudja felkelteni. kivéve, ha én akarok egy kicsit vadászni. :) Az utolsó vadászatom már nagyon régen volt, kb. 5 és fél éve, és el is ejtettem a "vadat", aki azóta a férjem lett. :)

Nekem fontos a szórakozás, tudjon nevetni, és nevettetni, legyen udvarias, előzékeny (pl. Tomi még mindig kinyitja a kocsiajtót), lehessen vele jókat beszélgetni, akár komolyabb témákról is. Legyen nyitott az ismeretlenre, az újdonságokra. Tudjon férfi lenni, ha arról van szó, és legyen domináns, de tudjon kölyök is lenni, és velem mókázni akár ovis szinten is, ha ilyen kikapcsolódásra vágyunk. Ami nagyon fontos számomra, ahogy az előbb is írtam: dominancia, határozottság, udvariasság és fejlett érzelmi intelligencia. Ez a négy az alapkő.

Számomra nagyon férfias, ha „felnőtt” érzésekkel rendelkezik, és tud is ezekről kommunikálni. Először is tud érezni, meg tudja élni a pillanatot, ki meri mutatni, amit érez, az esetleges félelme ellenére is.


Hogy magasak lennének az elvárásaim? Igen, azok. :)

Vonzódás. Lehet valaki jó pasi, megfelelhet a fenti elvárásaimnak, jól érezhetem magam vele, de a fizikai vonzalomhoz mindezeken túl le kell vennie a lábamról. Ha hezitál, az nálam megtöri a pillanatot, és a vonzalom helyén jobb esetben a kíváncsiság még megmarad, de nem lesz meg a "kiugrik a szívem a helyéről" érzés.

Szerintem nagyon sok nő érez hasonlóan, mégis nagyobbnál nagyobb kompromisszumokat kötnek, feladják az álmaikat, vágyaikat. Sokan azt gondolják, hogy ilyen és ilyen pasi úgy sincs, és úgysem tudnak már úgy érezni, mint a gimis években, amikor elég volt egy pillantás a plátói részéről, hogy egész nap jó kedvük legyen. Vajon jól van ez így?

Egyik barátnőm mondta nemrég, hogy neki nem kellene "túl helyes" pasi, mert azt állandóan félteni kellene, mert minden nő odalenne érte. Először is hogy lehet egy pasi túl helyes? Szerintem valaki vagy az, vagy nem, de túlzottan helyes pasival még nem találkoztam. Másodszor: miért zárja ki valaki eleve a lehetőségét annak, hogy egy igazán jó pasival járjon? Félelemből? Harmadszor: miért kell a helyes pasit jobban félteni, mint a kevésbé helyeset? Szerintem amelyik pasi olyan természetű, és úgy áll a kapcsolathoz, azt lehet félteni vagy sem, de fölösleges, mert ha akar, úgyis félre/elmegy.

Most ennyit erről a témáról, írjatok priviben, ha szeretnétek valamiről olvasni.
Mosolygós napot!
Lili


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése